Ulei motor Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40 205L
- Online
![](https://d32pyjs245vbt2.cloudfront.net/images/www/ajax-loader2.gif)
![](https://d32pyjs245vbt2.cloudfront.net/images/www/ajax-loader2.gif)
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 3798
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei motor Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40 205L
Ulei de motor cu viscozitate redusa produs prin tehnologia de sinteza, cu rezerva de putere extrem de mare. Asigura presiunea optima a uleiului si pelicula de lubrifiant chiar si în conditii de functionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineste cele mai înalte cerinte de testare ale producatorilor renumiti de autovehicule. Asigura functionalitatea si durata de serviciu maxima a filtrului de particule Diesel (DPF).
Proprietati
- proprietati remarcabile de detergent si dispersant
- rezistenta mare la uzura
- previne „lustruirea forajului”
- rezistenta remarcabila a filmului de ulei
- rezistenta excelenta la imbatranire
- gama larga de temperatura de functionare
- fara depozite
- stabilitate mare la forfecare
- comportament excelent la pornire la rece
- compatibil înapoi
- mentine racitorul de aer de încarcare extrem de curat
Clasificari si specificatii:
ACEA E6 ∙ ACEA E7 ∙ ACEA E9 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC IV-10 LA ∙ Deutz
DQC IV-18 LA ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3477 ∙
MB-Approval 228.51 ∙ Renault Trucks RGD ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙
Renault Trucks RXD ∙ Volvo CNG ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomanda folosirea acestui produs si la autovehiculele
cu urmatoarele specificatii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ DAF
HP2 ∙ Deutz DQC III-10 LA ∙ JASO DH-2 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MAN M
3271-1 ∙ MB 226.9 ∙ MTU Typ 3.1
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
10W-40
SAE J300
Densitate la 15°C
0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,0
mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5
mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C
< 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C
<=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate
155
DIN ISO 2909
HTHS la 150°C
>= 3,5 mPas
ASTM D 5481
Punct de curgere
-39°C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 7,7 %
(Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere
230°C
DIN ISO 2592
Numarul total de baza
10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa de Sulfat
≤ 1,0g/100g
DIN 51575
Culoare
L 3,0
DIN
ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor utilitare
extrem de solicitate, conform normei de emisii Euro IV,
Euro V si Euro VI cu tratarea ulterioara a gazelor de ardere
si a filtrui de particule de calamina (DPF/CRT). În functie
de prescriptiile producatorului, poate fi utilizat partial si
în vehiculele utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro
II si Euro III, în stare neamestecata.
Mod de utilizare:
Respectati prescriptiile de exploatare ale constructorilor de
autovehicule si de motoare . Se obtine efect maxim doar daca este
utilizat în stare neamestecata.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 3794
60 L Art. nr. 3795
205 L Art. nr. 3798
1000L Art. nr 21612
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 5 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 5 zile lucratoare
PLATA
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare