Ulei Motor Sintetic Liqui Moly SPECIAL TEC F 0W30 5 litri
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 8903
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei de motor cu viscozitate redusă fabricat prin tehnologie de sinteză, dezvoltat special pentru cerinţele motoarelor Diesel de la Ford. Materiile prime selectate cu grijă ajută la menținerea motorului curat. Tehnologia specială de protecție împotriva uzurii protejează excelent motorul asigurând o frecare minimă și o economie maximă de combustibil. Datorită aderenţei deosebite a lubrifiantului la suprafeţele metalice, uleiul este excepţional adecvat pentru autovehiculele cu sistem automat pentru pornire-oprire. Acest lubrifiant de înaltă performantă îndeplineşte cerinţele impuse de turbocompresorul de supraalimentare şi sistemele moderne de tratare a gazelor de evacuare, precum şi sistemul şi filtrul de particule Diesel.
Proprietăți
- economie mare de combustibil
- rezistență excelentă la uzură
- Ideal pentru sistemele start-stop
- comportament excelent la pornire la rece
- rezistenta ridicata la imbatranire
- curățenia remarcabilă a motorului
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- potrivit pentru filtrele de particule diesel
Specificații și aprobări:
ACEA C2 ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5007
Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie
de următorele specificații și aprobări:
Ford WSS-M2C950-A
Date tehnice
Vâscozitate clasa SAE
0W-30
SAE J300
Densitate la 15°C
0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C
49,0 mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100°C
9,5 mm²/s ASTM D
7042-04
Viscosity at -40°C (MRV)
< 60000 mPas ASTM D 4684
Viscosity at -35°C (CCS)
< 6200 mPas ASTM D 5293
HTHS la
150°C
> 2,9
mPas
ASTM D 5481
Indice de vâscozitate
185
DIN ISO 2909
Punct de curgere
-42°C
DIN ISO 3016
Punct de aprindere
220°C
DIN ISO 2592
Pierderea prin evaporare (Noack) 12,0
%
ASTM 5800B
Cenuşă sulfatată
0,8 g/100g DIN 51575
Număr culoare
(ASTM)
L
2,5
DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Ulei de motor all-season HC. Special pentru automobilele Diesel
TDCi de la Ford, începând cu anul 2014. Testat pentru filtrul
de particule Turbo, cât şi Diesel.
Aplicație
Trebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor
de vehicule şi motoare.
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului