Ulei Motor Sintetic Liqui Moly Top Tec 4110 5W40 5 litri
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 21479
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei de motor de înaltă tehnologie cu frecare redusă realizat pe
baza tehnologiei sintetice. Previne depunerile nedorite,
asigură
ungere fiabilă, protecție maximă și cea mai bună performanţă.
Permite accederea rapidă a uleiului în motor și turbocompresor.
Proprietăți
- fiabilitate remarcabilă a lubrifierii
- patrunderea rapida a uleiului
- proprietăți excelente de protecție la presiune și uzură
- curățenie remarcabilă a motorului
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- reduce consumul de combustibil
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi
clasificări:
ACEA C3 • API SN • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.31 •
MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Porsche C40 • VW 51100
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si pentru vehiculele
cu urmatoarele specificatii:
GM dexos2 • GWM • HAVAL • MB 226.5 • Renault RN 0700 • Renault RN
0710
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
5W-40
SAE J300
Densitate la 15°C
0,85 g/cm³ DIN
51757
Vâscozitate la 40°C 70
mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100°C 13
mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la -35°C <
60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C
<=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 190
DIN ISO 2909
HTHS la 150°C
>= 3,5 mPas
ASTM D 5481
Punct de curgere
- 36°C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 %
(Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere
230
DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,7 mg
KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat
<= 0,8 g/100g DIN
51575
Culoare
L2,5
DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru vehiculele pe benzină și diesel cu și fără filtru de
particule, pe benzină (GPF) sau de motorină (DPF), care respectă
standardele
de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6, chiar dacă este modernizat.
Testat pentru motoare cu convertoare catalitice și
turbocompresoare.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de
autovehicule şi de motoare. Utilizaţi numai în combinaţie cu
motorină fără
sulf! Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare
neamestecată.
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului