Ulei pentru motor Liqui Moly Top Tec 6400 0W-20 5L
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 21585
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei pentru motor Liqui Moly Top Tec 6400 0W-20 5L
Ulei de motor premium cu frecare redusa produs prin tehnologie
de sinteteza. Îndeplineste cerintele rezultate din dezvoltarea
de
motoare din ce în ce mai mici, mai puternice, mai eficiente si cu
emisii mai mici. Special dezvoltat pentru cerintele Renault.
Asigura lubrifiere optima, stabilitate remarcabila a peliculei de
lubrifiere si uzura minima chiar si sub sarcini extreme. Ideal
pentru motoare cu sistem de pornire / oprire. Garanteaza
performante maxime cu un consum redus de combustibil
Proprietati
- economie mare de combustibil
- scurteaza timpul de pornire
- reduce frecarea si uzura
- rezistenta excelenta la imbatranire
- comportament excelent la pornire la rece
- protectie excelenta la uzura
- efect de curatare excelent
Clasificari si specificatii:
ACEA C5 ∙ Renault RN17 FE
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
0W-20
SAE J300
Densitate la 15°C
0,845 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 39
mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100°C 8,0
mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40°C <
60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35°C
<=6200 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 185
DIN ISO 2909
HTHS la 150°C
>= 2,6 mPas
ASTM D 5481
Punct de curgere
- 48°C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,5%
(Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere
230°C
DIN ISO 2592
Numarul total de baza 8,8 mg
KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa de Sulfat
0,8 g/100g
DIN 51575
Culoare
L3,0
DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Un ulei pentru toate anotimpurile pentru motoarele pe benzina si
diesel, inclusiv tehnologia common rail. De asemenea, potrivit
pentru vehicule cu gaz (GNC / GPL) si vehicule cu filtru de
particule diesel (DPF), chiar daca este adaptat. Testat pentru
utilizare cu turbocompresoare si convertoare catalitice. Nu este
compatibil cu versiunile anterioare.
Mod de utilizare:
Respectati prescriptiile de exploatare ale constructorilor de
autovehicule si de motoare .
Efect maxim doar daca este utilizat în stare
neamestecata.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 21584
5 L Art. nr.
21585
20 L Art. nr. 21586
60 L Art. nr. 21587
205 L Art. nr. 21588
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 5 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 5 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului