Numar articol: 243760727. Vezi produse asemanatoare.
Pune in
vanzare un produs ca acesta
100 Cele mai puternice branduri romanesti - Marta Usurelu (red.) : 2016
Primesti 150 puncte in aplicatie
Produs:
Second Hand, Fără garanție
Politica de retur:
Acest produs poate fi returnat in 3 zile
Detalii
Plata:
- Ramburs
- Online
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Specificatii
Editura: Biz Data aparitie: 2016 Limba: Romana Coperta: Brosata
(paperback) Numar volume: 1 Numar pagini: 130 Dimensiuni: 200 x 200
mm Greutate: 0.38 kg Campionul brandurilor romanesti in 2016 este
Gerovital, brandul care a urcat patru pozitii fata de topul BrandRo
de anul trecut, studiul care prezinta cele mai puternice 100 de
branduri romanesti. Detinut de producatorul clujean de cosmetice
Farmec, Gerovital este o marca vizibila, care inoveaza si se
mentine in pas cu tendintele. Borsec si-a pastrat pozitia secunda,
pe care s-a clasat si in anul 2015. Cele doua branduri sunt urmate
de Dero, Farmec, Elmiplant, Arctic, eMAG, Poiana, Napolact si
Dorna. Acestea sunt brandurile care ocupa Top 10 care conduce in
studiul realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz.
Rezultatele studiului au fost lansate astazi in premiera la
evenimentul BrandRo, organizat de echipa revistei Biz la Galeria
Galateca. Publicul sustine activ ce e romanesc Adina Vlad, Managing
Partnerul Unlock Market Research, a enumerat la evenimentul de
lansare o serie de modificari din zona brandurilor romanesti: “Daca
pana acum vorbeam despre romanism – tendinta de revalorizare a
romanescului – acum vorbim despre unul de modernism si avangarda
romaneasca. Oamenii au inceput sa sustina activ tot ce e romanesc,
sa creada din nou in valoarea nationala si sa promoveze Romania”, a
spus Adina Vlad. Oamenii s-au schimbat si sub impactul revolutiei
tehnologice. S-au transformat in consumatori avizati, care iau
decizii in cunostinta de cauza. Astfel ca, nu mai e suficient doar
sa comunici, ci, cat de bine livrezi ca produs si ce lucruri faci
pentru oameni, ce valoare aduci in viata lor. Prezentarea
intregului clasament, a metodologiei si a concluziilor topului se
gasesc pe revistabiz.ro si in editia tiparita a revistei.
Rezultatele studiului pot fi citite integral in a sasea editie a
cartii “100 cele mai puternice branduri romanesti”, care se poate
comanda online la lelia.petrescu@revistabiz.ro. Metodologie BrandRo
Studiul vizeaza masurarea “puterii” marcilor romanesti din
perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este
acordata de catre consumatori, faraa include indici financiari si
comerciali. Cercetarea are la baza 1.000 de interviuri online si
este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de
urbanizare, impartire pe sex si vârsta a populatiei intre 18 si 55
de ani. Performanta marcilor românesti este masuratain baza a patru
indicatori: investitia de afectivitate in marca, puterea marcii,
gradul de utilizare si notorietatea ei. Importanta unei marci
pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff
(Maximum Differentiation Scaling). Respondentii au realizat alegeri
multiple intre marci in urma carora a fost calculat un indice de
preferinta. Analiza marcilor a fost realizata la nivel de
categorie, indicele obtinut fiind ulterior analizat impreuna cu
indicele de importanta al fiecarei categorii. O marca este cu atât
mai puternica din perspectiva românismului cu cât reuseste sa-si
mentina pozitia in top, indiferent de fluctuatiile socio-economice
specifice ultimilor ani.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Oltenita
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - livrare gratuita in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - livrare gratuita in max. 4 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Optiunea ta
100 Cele mai puternice branduri romanesti - Marta Usurelu (red.) : 2016