Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite
Numar articol: 241624883. Vezi produse asemanatoare.
Pune in vanzare un produs ca acesta

Brand Simple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - A. P. Adamson

Livrare:
  Livrare gratuita Posta Romana - Coletarie Detalii
Estimat livrare:
Marți, 21 Mai. - Miercuri, 22 Mai.
Cantitate:
Pret:
250,00 Lei
Primesti 250 puncte in aplicatie
Produs:
Second Hand, Fără garanție
Politica de retur:
Acest produs poate fi returnat in 3 zile Detalii
Plata:
  • Ramburs
  • Online

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Specificatii

Brand Simple Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate Allen P. Adamson Editura: Publica Data aparitie: 2009 Limba: Romana Coperta: Brosata (paperback) Numar volume: 0 Numar pagini: 336 Dimensiuni: 202 x 145 x 20 mm Greutate: 0.30 kg ISBN/Cod: 978-973-1931-10-4 Traducator: Mihaela Sofonea Publisher's Synopsis Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit. În BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii. Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului. În marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obţine o marcă puternică. "Allen Adamson ne aduce aminte că produsul e cel pe care-l avem în faţa ochilor, în timp ce marca este în mintea noastră. O marcă bună se bazează pe o idee simplă, care e unică şi relevantă. El oferă sugestii şi zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor să ajungă la o idee de brand revoluţionară." Philip Kotler, Profesor de Marketing Internaţional, Kellogg School of Management "Ia mult timp să construieşti un brand. În timp ce încerci să-l construieşti, se prea poate să-l îngropi, de fapt. Aşa că merită să ştii ce faci. Dacă mi s-ar cere să recomand o carte despre mărci, BrandSimple ar fi cea pe care aş alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marcă fundamentale şi durabile, le-a explicat cu luciditate şi le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfectă a titlului." Kenneth Roman, fost preşedinte şi CEO, Ogilvy & Mather Worldwide "În noua ordine a lumii economice, dominată de un exces al ofertei şi de o tendinţă accentuată de transformare a produselor de orice fel în bunuri de larg consum, viitorii câştigători din zona de produse şi servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieşte drumul către construirea unor mărci durabile, puternice. O carte care trebuie neapărat citită, scrisă de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultanţă în materie de branding." Peter Georgescu, fost preşedinte şi CEO, Young & Rubicam Content Mulţumiri Prefaţă de Sir Martin Sorell Introducere Partea I - Ce ştiu cele mai bune branduri Capitolul 1. Să începem cu noţiunile de bază Capitolul 2. Scurtă istorie a mărcilor lumii- cât se poate de scurtă Capitolul 3. Ce s-a schimbat din 1970 şi care sunt efectele acestei schimbări asupra brandurilor Partea a II-a - Cum reuşesc cele mai bune mărci Capitolul 4. Etapa întâi: Stabilirea ideii de brand Capitolul 5. Etapa a doua: Extragerea esenţei ideii Capitolul 6. Etapa a treia: Implicarea angajaţilor în realizarea ideii Capitolul 7. Etapa a patra: Gândiţi-vă la numele brandului Capitolul 8. Etapa a cincea: Creaţi semnale de branding dincolo de numele brandului Capitolul 9. Zece fişiere mentale de salvat Capitolul 10. Un ultim gând simplu Câţiva dintre termenii pe care ar trebui să îi cunoaşteţi

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Bucuresti

  • - Prin Posta Romana - Coletarie - livrare gratuita in max. 6 zile lucratoare

In Romania:

  • - Prin Posta Romana - Coletarie - livrare gratuita in max. 7 zile lucratoare

PLATA

  • - Ramburs
  • - Online

Politica de retur

  • - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
  • - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
  • - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
  • - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Optiunea ta
Brand Simple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - A. P. Adamson
CUMPARA
Pret curent:
25000 Lei
Comanda minima:
1 bucata
Cantitatea:
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review