Numar articol: 241624883. Vezi produse asemanatoare.
Pune in
vanzare un produs ca acesta
Brand Simple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - A. P. Adamson
Primesti 250 puncte in aplicatie
Produs:
Second Hand, Fără garanție
Politica de retur:
Acest produs poate fi returnat in 3 zile
Detalii
Plata:
- Ramburs
- Online
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Specificatii
Brand Simple Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
Allen P. Adamson Editura: Publica Data aparitie: 2009 Limba: Romana
Coperta: Brosata (paperback) Numar volume: 0 Numar pagini: 336
Dimensiuni: 202 x 145 x 20 mm Greutate: 0.30 kg ISBN/Cod:
978-973-1931-10-4 Traducator: Mihaela Sofonea Publisher's Synopsis
Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale,
sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum
imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de
branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş.a.m.d. În acest
context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare
complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc
sunt nişte norocoşi. Greşit. În BrandSimple, Allen Adamson
demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz.
Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una
simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi
deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee
simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi
aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.
Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele
mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată
a brandingului. În marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi
parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu
ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding
pentru a obţine o marcă puternică. "Allen Adamson ne aduce aminte
că produsul e cel pe care-l avem în faţa ochilor, în timp ce marca
este în mintea noastră. O marcă bună se bazează pe o idee simplă,
care e unică şi relevantă. El oferă sugestii şi zeci de exemple
care-i vor inspira pe cei care vor să ajungă la o idee de brand
revoluţionară." Philip Kotler, Profesor de Marketing Internaţional,
Kellogg School of Management "Ia mult timp să construieşti un
brand. În timp ce încerci să-l construieşti, se prea poate să-l
îngropi, de fapt. Aşa că merită să ştii ce faci. Dacă mi s-ar cere
să recomand o carte despre mărci, BrandSimple ar fi cea pe care aş
alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marcă fundamentale şi
durabile, le-a explicat cu luciditate şi le-a demonstrat
validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare
perfectă a titlului." Kenneth Roman, fost preşedinte şi CEO, Ogilvy
& Mather Worldwide "În noua ordine a lumii economice, dominată de
un exces al ofertei şi de o tendinţă accentuată de transformare a
produselor de orice fel în bunuri de larg consum, viitorii
câştigători din zona de produse şi servicii vor fi cei cu branduri
puternice. BrandSimple croieşte drumul către construirea unor mărci
durabile, puternice. O carte care trebuie neapărat citită, scrisă
de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultanţă în
materie de branding." Peter Georgescu, fost preşedinte şi CEO,
Young & Rubicam Content Mulţumiri Prefaţă de Sir Martin Sorell
Introducere Partea I - Ce ştiu cele mai bune branduri Capitolul 1.
Să începem cu noţiunile de bază Capitolul 2. Scurtă istorie a
mărcilor lumii- cât se poate de scurtă Capitolul 3. Ce s-a schimbat
din 1970 şi care sunt efectele acestei schimbări asupra brandurilor
Partea a II-a - Cum reuşesc cele mai bune mărci Capitolul 4. Etapa
întâi: Stabilirea ideii de brand Capitolul 5. Etapa a doua:
Extragerea esenţei ideii Capitolul 6. Etapa a treia: Implicarea
angajaţilor în realizarea ideii Capitolul 7. Etapa a patra:
Gândiţi-vă la numele brandului Capitolul 8. Etapa a cincea: Creaţi
semnale de branding dincolo de numele brandului Capitolul 9. Zece
fişiere mentale de salvat Capitolul 10. Un ultim gând simplu Câţiva
dintre termenii pe care ar trebui să îi cunoaşteţi
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - livrare gratuita in max. 6 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Posta Romana - Coletarie - livrare gratuita in max. 7 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Optiunea ta
Brand Simple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - A. P. Adamson