B -RARITATE BRANDY STRAVECCHIO BRANCA RISERVA speciale, sigillo aur, CL 75 GR 42
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Specificatii
- B -Rarità BRANCA RISERVA BRANDA
STRAVECCHIO speciale, CL 75 GR 42 - SIGILLO
D'ORO
gli anni '70
Nașterea companiei
Întemeierea companiei se datorează lui Bernardino Branca
(1802-1886), un farmacist autodidact, care în 1845 a elaborat
rețeta unui tonic amar pe bază de plante medicinale pe care a
început să-l producă într-un laborator din Porta Nuova din Milano
și a comercializa ca remediu medicinal sub denumirea Fernet-Branca.
Parteneriatul general Fratelli Branca, început cu echipamente
modeste și dimensiunile reduse permise de o piață limitată inițial
la capitala lombardă și la alte câteva orașe din nordul Italiei, a
început să se dezvolte coincid cu finalizarea procesului de
unificare a țării. Distinsă cu o medalie de aur la Expoziția
Națională de la Florența în 1861, compania a reușit să se impună în
anii 1870 - după premii similare la Expozițiile Internaționale de
la Londra (1862), Paris (1867) și Viena (1873) - tot pe plan
european. și piețele de peste mări, în special în țări precum
Statele Unite și Argentina, către care este îndreptată în principal
emigrația italiană.
În deceniul următor, fondatorului i s-au alăturat fiii Luigi
(1833-1886), Giuseppe (1837-1888) și Stefano (1843-1891), care s-au
concentrat pe consolidarea rețelei de distribuție în Italia și în
străinătate. La moartea lui Stefano Branca in 1891, la doar cativa
ani dupa cea a tatalui si a fratilor sai, sotia sa Maria Branca
Scala a preluat conducerea unei companii care avea la acea vreme in
jur de cincizeci de angajati si peste 300 de muncitori si care era
premiat în anul următor de Ministerul Agriculturii și Comerțului
pentru că se numără printre cele mai distinse companii la export.
În 1905 a fost înregistrată oficial marca companiei - un vultur cu
aripile desfăcute care strânge o sticlă cu lumea de dedesubt -
destinată unei notorietăți de durată și creată de pictorul Leopoldo
Metlicovitz, exponent al mișcării artistice Art Nouveau și unul
dintre părinții posterului modern. Agent de publicitate
italian.
Creștere și internaționalizare
Intrând în companie la o vârstă foarte fragedă, Bernardino Branca
(1886-1957), nepotul fondatorului cu același nume, a preluat
oficial conducerea distileriei în iunie 1917, pe care în luna
ianuarie a anului următor a transformat-o într-un societate pe
acțiuni cu un capital de șase milioane de lire, a crescut câteva
luni mai târziu la cincisprezece milioane. În anii următori a dat
dovadă de un dinamism antreprenorial remarcabil, inițiind o
modernizare radicală a fabricii din via Resegone - construită la
începutul secolului pentru a înlocui mica fabrică din Porta Nuova -
și investind resurse considerabile în îmbunătățirea tehnicilor de
fabricație și extinderea gamei de produse. produs (printre altele,
intră în producție lichioruri precum Chartreuse, Tamarindo,
Alchermes, Anisetta și Maraschino).
Prezența companiei pe piața internațională a fost întărită
semnificativ începând cu mijlocul anilor 1920 prin construirea unor
fabrici proprii de producție în străinătate. Aceasta este o alegere
utilă pentru reducerea costurilor de transport și distribuție, dar
mai ales ne permite să ocolim obstacolele pe care răspândirea
politicilor economice protecționiste începe să le pună în calea
pătrunderii produselor Brâncă. În 1926 a fost finalizată
construcția unei fabrici în Saint-Louis, Alsacia, care a fost
folosită pentru producția de lichioruri pentru piața franceză. În
același an, s-a acordat autorizație companiei Hofer & C. din Buenos
Aires, concesionar exclusiv pentru vânzarea Fernet în America de
Sud, pentru fabricarea lichiorului în Argentina, folosind extractul
expediat din Italia, în timp ce în 1927 a fost rândul lui Fratelli
Branca Gesellschaft, căreia i s-a încredințat conducerea unei
fabrici din Stuttgart. Politica de extindere a fost finalizată în
cele din urmă, în 1932, odată cu înființarea Società anonima
Fratelli Branca distillerie di Chiasso (Elveția) și, în special, a
Fratelli Branca Inc. (SUA), aceasta din urmă concomitent cu
deschiderea unui fabrică din New York. Alături de aceste filiale,
continuă să funcționeze și câteva sucursale comerciale - Viena,
Praga, Valencia și Mainz - care contribuie într-un mod nemarginal
la succesul pe principalele piețe externe.
Internaționalizarea timpurie a companiei, care și-a menținut în
mare măsură caracteristicile organizatorice ale unei afaceri de
familie, s-a dovedit fundamentală mai ales în anii 1930 când, în
ciuda stagnării economice și a prăbușirii comerțului internațional,
achizițiile reprezentau cote de piață din ce în ce mai mari în
Europa și mai ales în America de Sud, unde în 1940 unitatea de
producție din Buenos Aires a fost preluată de la precedentul
concesionar. Pe piața italiană, însă, sub impulsul direct al lui
Bernardino Branca, a fost reluată și extinsă politica de extindere
și diferențiere a gamei de produse care la sfârșitul deceniului
cuprindea peste 400 de articole, printre care se remarcă Vieux
Cognac Supérieur. , care avea să devină Brandy postbelic
Stravecchio Branca. S-a intensificat și utilizarea campaniilor
publicitare, puternic caracterizate de colaborarea unor artiști de
publicitate și ilustratori precum Leonetto Cappiello și francezul
Jean d'Ylen.
Al Doilea Război Mondial și redresarea postbelică
Declanșarea celui de-al Doilea Război Mondial pune compania în fața
unor probleme dramatice. Dificultăţile – resimţite iniţial mai ales
în procurarea unor materii prime – s-au agravat mai ales după
intrarea în război a Statelor Unite în 1941, şi, în consecinţă,
sechestrarea filialei din New York. Înghețarea activelor a fost
extinsă la scurt timp și la filiala din Buenos Aires, în urma
deciziei Argentinei, care și-a păstrat și neutralitatea, de a
prelua controlul sucursalelor companiilor germane și italiene care
își desfășoară activitatea în țară. Privat de principalele sale
piețe externe (numai în 1935 producția fabricii argentiniene o
depășise pe cea a companiei-mamă), Branca a fost apoi nevoită să
întrerupă activitatea în august 1943, în urma bombardării uzinei
din Milano.
Deși costurile materiale ale reconstrucției au fost uriașe - la
sfârșitul conflictului și fabricile franceze și germane au fost
practic distruse - redresarea postbelică s-a dovedit a fi destul de
rapidă: producția pentru piața italiană a revenit la nivelurile de
dinainte de război în 1948, în timp ce la începutul celor cincizeci
de unități de producție din Saint-Louis, Stuttgart și Chiasso revin
și ele la funcționare completă și se deschid noi birouri comerciale
în Luxemburg, Cehoslovacia și Egipt. Renașterea companiei este
însoțită de un angajament reînnoit în domeniul publicității, în
care formele tradiționale de comunicare grafică sunt combinate cu
utilizarea canalelor de radio și cinema.
În 1955, cu doi ani înainte de moartea sa, Bernardino Branca a
demisionat mai întâi din funcția de președinte și ulterior din cea
de director general, dând ștafeta fiilor săi Stefano (1927),
Pierluigi (1928-1999), Giuseppe (1931) și Carlo. (1938-1998).
Muzeul Colecției Branca a fost inaugurat pe 4 iunie 2009
Branca International
Distilleria Fratelli Branca apartine, impreuna cu Branca Real
Estate si Centro Studi Fratelli Branca, Branca International,
controlata de familia Branca a carei presedinte si CEO Niccolò
Branca este. În 2017 Branca International a înregistrat venituri de
364,6 milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2016. Profitul
consolidat s-a îmbunătățit ușor de la an la an, de la 67,2 la 68,8
milioane. Cu investiții de peste 9 milioane finanțate din resurse
proprii, Branca International a înregistrat o îmbunătățire a
lichidității nete, de la 377 la 460 milioane.
Produse si marci Branca
• Fernet Branca
• Branca Menta
• Coniac Stravecchio
• Grappa Candolini
• cafea Borghetti și sambuca Borghetti
• Pun și mizerie
• Carpano alb și clasic (vermut)
• Formula Carpano Antica
• Vodka Sernova
• produse marca Villa Branca (ulei și vinuri)
Il cambiamento dal nome "cognac" a "brandy" fu dovuto ad un accordo intergovernativo tra Francia e Italia, con il quale, tra l'altro, la Francia abbandonò l'uso della parola "Vermut", per gli aperitivi di produzione. L'abbandono da parte dell'Italia dell'uso della parola "Cognac" per gli alcolici di vino italiani.
Innanzitutto è bene premettere che il nome cognac è di origine olandese e deriva da “brandewijn”, che significa “vino bruciato”. Si tratta quindi di un liquore che nasce dal succo, dalla polpa o dalla buccia di un frutto. Nacque nel VII-VIII secolo dopo Cristo, ad opera di alchimisti arabi, che lo utilizzarono come medicinale. La sua diffusione in Europa fu possibile grazie alla Spagna e all'Irlanda. È caratterizzato da una gradazione alcolica di 40 gradi.
È caratterizzato dall'invecchiamento in botti di rovere o dal metodo “criaderas y soleras”. Questo metodo prevede il riempimento di botti di rovere disposte in file sovrapposte. Si comincia sempre e solo col riempire quelle superiori: dopo un anno, parte del contenuto verrà versato nelle botti sottostanti, mentre quelle superiori riceveranno un nuovo brandy. In questo modo, il vino che otterremo in base a questo accorgimento non solo sarà pronto per essere consumato, ma soprattutto presenterà sapori e profumi particolari, dati proprio dalla continua miscelazione.
La distillazione avviene in due momenti, per questo si parla di doppia distillazione, che avviene in alambicchi discontinui di rame; la prima distillazione, detta “broullis”, produce un liquido di circa 28° mentre la seconda, “bonnechauffe” porta ad un prodotto con una percentuale di alcol in volume pari al 72%.
Le fasi dell'invecchiamento sono
tre:
assorbimento
digestione
ossidazione
cognac Durante la prima fase di
invecchiamento, il cognac assorbe i fenoli della lignina presente
sulle doghe, che conferiscono il particolare colore del cognac: in
questa fase vengono utilizzate botti nuove, cioè quei contenitori
furono utilizzati tre volte e per otto mesi
consecutivi.
Questa fase, detta estrazione, libera le
doghe dai sali minerali.
Dopo l'estrazione, che dura dagli otto
ai dodici mesi, il cognac viene travasato in botti più vecchie per
la fase di digestione, che dura dai due ai cinque
anni.
L'ossidazione dei tannini conferisce la
fissazione del colore, mentre il contatto con il legno invecchiato
conferisce al cognac sensazioni sensoriali complesse: in termini di
colore, va specificato che l'introduzione di caramello fino allo
0,5% con il solo scopo di rendere il colore del liquido più
vivido.
Nella terza fase avviene l'ossidazione,
l'invecchiamento vero e proprio, che rende il distillato complesso
e interessante.
Questa fase può durare decenni, durante
i quali il Cognac continua ad invecchiare: la trasformazione viene
infatti interrotta solo quando avviene
l'imbottigliamento.
Non è però possibile invecchiare un cognac per più di 60 anni: questo fatto è dovuto al naturale e benevolo scambio di ossigeno con l'esterno, che provoca un'evaporazione volumetrica del 2/3%.
In realtà il cognac diventa così solo in
fase di assemblaggio, quando si effettua la riduzione con acqua
distillata che porta la gradazione alcolica tra il 38% e il 42% in
volume: va ricordato che il brandy contenuto nelle botti ha un
volume compreso tra 70 % e 72%
Inglese: Very Superior Old Pale
(stravecchio superiore giallo-paglierino); brandy o brandy
invecchiato dai 18 ai 25 anni.
Inglese: molto molto superiore vecchio
pallido grappa o brandy invecchiato dai 25 ai 40
anni.
Ciao, hai appena acquistato da Robavecchia. Sei il migliore! :) IMPORTANTE! Se fossi soddisfatto del prodotto che hai acquistato da noi e del modo in cui sei stato trattato, ci aiuterebbe se potessi darci una valutazione positiva e il punteggio massimo, 5 stelle, per ciascuno dei 4 criteri visualizzati dal sistema Okazii. Se non sei soddisfatto del prodotto ordinato o della sua qualità, ti preghiamo di contattarci telefonicamente o via e-mail e GARANTIAMO UNA SOLUZIONE POSITIVA DELLA SITUAZIONE . Grazie e vi aspettiamo! Robavecchia".
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Periam
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - livrare gratuita in max. 2 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - livrare gratuita in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului