Joc de carti UNO, pentru copii sau adulti, 2-10 jucatori, 7+ ani, wild
-
Produs:Nou, Ofer garanție, Cu factură
-
Numar articol:256264687
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:8,00 Lei
-
Anuntul a expirat la:16.06.2025, 09:56
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
SKU: TTE-EL-ONO-110
Specificatii
Joc de carti UNO, pentru copii sau adulti, 2-10 jucatori, 7+ ani, wild
Jocul de cărți UNO reprezintă o activitate recreativă pentru întreaga familie, având o popularitate ridicată la nivel mondial.
Acesta poate fi jucat de la 2 până la 10 persoane, devenind cu atât mai captivant cu cât numărul jucătorilor crește.
Este o modalitate excelentă de a petrece timp alături de
prieteni sau familie, garantând distracția tuturor.
Scopul jocului este de a fi primul jucător care acumulează 500 de
puncte, punctele fiind obținute, de obicei, pe parcursul mai multor
runde de joc, iar primul care își joacă toate cărțile și obține
puncte pentru cărțile rămase în posesia celorlalți jucători.
Pachetul conține 108 cărți: patru „Joker” și patru „Joker - ia patru” și câte 25 de cărți din fiecare dintre cele patru culori diferite (roșu, galben, verde, albastru). Fiecare culoare include un zero, două cărți pentru fiecare număr de la 1 la 9 și câte două cărți pentru „stai o tură”, „ia două” și „schimbă direcția”. Aceste ultime trei tipuri sunt denumite „cărți de acțiune”.
Pentru a începe, fiecărui jucător i se împart șapte cărți, iar cartea de sus din pachetul rămas este întoarsă și pusă deoparte pentru a forma teancul de aruncare. Jucătorul din stânga dealerului începe jocul, cu excepția cazului în care prima carte din teancul de aruncare este o carte de acțiune sau un Wild card (vezi mai jos). La rândul fiecărui jucător, acesta trebuie să efectueze una dintre următoarele acțiuni:
- să joace o carte care se potrivește în culoare, număr sau
simbol
- să joace un Joker sau un Joker „ia patru” care poate fi
utilizat (consultați restricțiile de mai jos)
- să extragă cartea de sus din pachet și să o joace dacă este posibil
Carte | Efect când este jucată din mână | Efect la începutul jocului (prima carte aruncată) |
---|---|---|
Pauză (Stai o tură) | Următorul jucător nu are voie să joace în runda respectivă | Primul jucător după dealer (în stânga) pierde runda |
Schimbă sensul | Schimbă direcția de joc: dacă se juca în sensul acelor de ceasornic, se va juca invers (sau invers) | Dealerul începe jocul, iar sensul este invers acelor de ceasornic |
+2 (Ia două cărți) | Următorul jucător trage două cărți din teanc și își pierde tura | Jucătorul din stânga dealerului trage două cărți și nu joacă în acea rundă |
Joker | Jucătorul decide ce culoare va fi jucată în continuare (poate fi folosit chiar dacă are culoarea cerută) | Jucătorul din stânga dealerului alege prima culoare de joc și joacă o carte din acea culoare |
Joker +4 (Ia patru și schimbă culoarea) | Jucătorul stabilește noua culoare, iar următorul jucător trage patru cărți și pierde tura. Poate fi folosit doar dacă nu ai nicio carte din culoarea curentă (vezi regulile despre penalizări) | Cartea se reintroduce în pachet, acesta se amestecă din nou, iar jocul începe cu o altă carte extrasă de deasupra teancului |
Un jucător care extrage o carte din pachet trebuie să joace sau
să păstreze acea carte și nu are voie să joace nicio altă carte din
mână în acea tură.
Un jucător poate juca o carte Joker în orice moment, chiar dacă are
și alte cărți jucabile.
Un jucător poate juca o carte Joker „ia patru” doar dacă nu are
cărți care să se potrivească cu culoarea curentă. Jucătorul poate
deține cărți de o culoare diferită care se potrivesc cu numărul sau
simbolul curent sau cu o carte Joker și totuși poate juca cartea
Joker „ia patru”. Un jucător care joacă un Joker „ia patru” poate
fi provocat de următorul jucător în ordine (vezi Pedepse) pentru a
demonstra că mâna sa îndeplinește această condiție.
Dacă întreaga punte este utilizată în timpul jocului, ultima
aruncare este pusă deoparte, iar restul grămezii este amestecat
pentru a forma un nou pachet. Jocul continuă în mod normal.
Este interzis să schimbi cărți de orice fel cu un alt jucător.
Un jucător care urmează să joace ultima sa carte trebuie să strige
„Uno” ca avertisment pentru ceilalți jucători.
Primul jucător care scapă de ultima sa carte („ieșire”) câștigă mâna și obține puncte pentru cărțile deținute de ceilalți jucători. Cărțile numerice își păstrează valoarea nominală, toate cărțile de acțiune valorează 20, iar Joker și Joker „ia patru” valorează 50. Dacă se joacă o carte „ia două” sau Joker „ia patru” pentru a ieși, următorul jucător din secvență trebuie să tragă numărul corespunzător de cărți înainte de a se calcula scorul.
Primul jucător care acumulează 500 de puncte câștigă jocul.
Pedepse
- Dacă un jucător nu strigă „Uno” după ce a pus ultima carte și
este prins înainte ca următorul jucător din secvență să își ia tura
(de exemplu, joacă o carte din mână, trage din pachet sau atinge
grămada de aruncare), el trebuie să tragă două cărți ca penalizare.
Dacă jucătorul nu este prins la timp (sub rezerva interpretării)
sau își amintește să strige „Uno” înainte de a fi prins, nu va
suferi nicio penalizare.
- Dacă un jucător joacă o carte Joker „ia patru”, următorul jucător
are dreptul să conteste utilizarea acesteia. Jucătorul care a
folosit Joker-ul „ia patru” trebuie să își arate mâna în mod privat
jucătorului care îl provoacă, pentru a demonstra că nu deține
cărțile corespunzătoare. Dacă provocarea este corectă, atunci
jucătorul provocat va trage în schimb patru cărți. Dacă provocarea
este greșită, provocatorul va trebui să tragă șase cărți; cele
patru cărți care trebuiau trase plus încă două cărți.
Joc cu doi jucători
Într-un joc cu doi jucători, cartea „Schimbă direcția” funcționează ca o carte „Stai o tură”; atunci când este jucată, celălalt jucător pierde o tură.
Regulile casei
Următoarele reguli oficiale ale casei sunt propuse în regulamentul Uno, pentru a personaliza experiența de joc: - Scapi mai ușor de cărți: Dacă deții două cărți de aceeași culoare, simbol și număr, ai dreptul să le joci pe amândouă. - Uno progresiv: Dacă se joacă o carte de extragere, iar următorul jucător are aceeași carte, acesta poate juca acea carte și poate „îngreuna” pedeapsa, care se adaugă penalizării curente și se transmite următorului jucător. (Deși un +4 nu poate fi stivuit pe un +2 și invers.) Această regulă internă este atât de frecvent utilizată încât a existat o mare surpriză pe Twitter în 2019, când Mattel a declarat că stivuirea nu face parte din regulile standard ale Uno. - Seven-O: Atunci când se joacă un 7, persoana care a jucat poate alege să-și schimbe mâna cu cea a altui jucător. Când se joacă un zero, toți jucătorii își trec mâinile către următorul jucător, în funcție de ordinea de joc. - Jump-In: Dacă un jucător are exact aceeași carte (atât numărul, cât și culoarea) ca și cartea de sus a grămezii de aruncare, o poate juca imediat, chiar dacă nu este rândul său. Jocul continuă apoi ca și cum acel jucător și-ar fi luat rândul.
Techstarstrading.ro se străduiește constant să mențină acuratețea informațiilor de pe această pagină. În mod rar, acestea pot conține inadvertențe: fotografia este cu caracter informativ și poate include accesorii care nu sunt incluse în pachetele standard, unele specificații pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conține erori de operare. Toate promoțiile prezentate pe site sunt valabile în limita stocului.

Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Afumati
-
- Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 3 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Avans
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului