Rara masina epoca Mercury Monarch - vehicul istoric
-
Produs:Second Hand, Fără garanție
-
Numar articol:185923041
-
Disponibilitate:Indisponibil
-
Preț:7.900,00 €
-
Anuntul a expirat la:05.10.2017, 22:29
-
Ai o nelamurire?
-
Vandut de:
-
Vinde si tu:Pune in vanzare un produs ca acesta
-
Optiuni:
Descriere
Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare
Specificatii
VEHICUL ISTORIC ATESTAT CA ATARE ? (nu se plateste Taxa,impozit
si rovinieta)
Marca: Ford Mercury, Model: Monarch V8 GHIA. Anul de fabricatie:
1979 sept. (model 1980)
Motor: 5.000 cmc, 135 CP, pe benzina
Cutie de viteze automata tip C4 cu trei trepte.
Istoric:
Masina a fost asamblata la Ford Werke Koln AG facand parte din cele
cateva unitati comandate de fabrica cu modificari pentru Europa
(unele forumuri spun 50, altele 150 unitati toate sedan cu 4 usi).
Astfel, deosebirile fata de masinile fabricate pentru piata din USA
sunt: scaune independente fata, schimbator de viteze la podea,
faruri si semnalizari europene cu instalatie de pozitie pe far in
fata, ceas de bord in km, radio FM/AM cu frecvente europene. Toate
masinile au fost livrate in dotarea de top: Ghia cu aer conditionat
automat, inchidere centralizata, jante din aliaj, ceas orar, radio,
centuri fata/spate, tapiserie piele/catifea, sistem audio dolby,
etc.
Descriere:
Masina are 19.200 km reali, peste 24 de ani a stat in conservare in
garaj acoperit si incalzit in Germania. In 2009, cand am
achizitionat-o de la fostul proprietar din Romania, mi s-a spus ca
doar a fost vopsita in acel an. Totul este original cu exceptia
instalatiei de alarma montata din ratiuni de securitate..
Toata mecanica fata este noua. Pentru mecanica spate am piesele,
dar nu le-am mai schimbat. Sistemul de franare RK.
La cutia de viteze ? ulei si filtru noi. Cutia nu a fost deschisa
niciodata.
La motor: aprindere noua (capac delcou, platina, bobina), fise
bujii noi, furtune noi. Motorul nu a fost deschis niciodata, merge
ca nou.
Ofer optional si urmatoarele piese de rezerva: set 6 geamuri
laterale orginale Ford 1979 noi; alternatorul original folosit; 2
pompe de benzina noi; pompa de apa original folosita (trebuie
reconditionata); 2 seturi noi de stopuri spate, 1 set din fiecare:
faruri, semnalizari, pozitii. Masca radiator cu emblema noi si
emblema capota noua. Kit de RK mecanica spate, instalatie cruise
control originala, chedere usi, ornamente caroserie din
inox/laterale si aripi; set garnituri motor.
Mentenanta si utilizare (2009-prezent):
Din 2009, de cand o am:
? nu am prins nici o ploaie, ninsoare sau inghet pe drum
? am schimbat uleiul de motor+filtre aer/motor in fiecare an;
? am schimbat cauciucurile, sunt noi, radiale cu banda alba, tipul
din fabrica;
? iarna (noiembrie-aprilie) dupa ce este spalata, acoperita cu husa
si rezervor plin, este urcata pe chituci in garaj;
? agentul de racire schimbat anual.
? numarul mediu de km parcursi anual ? sub 1.000. Ultimii 2 ani
-sub 500 de km (250 km pe an), doar la evenimente locale dedicate
vehiculelor istorice.
? Investitia in masina (achitizie+piese schimbate), peste 12.000
euro
Conditii de vanzare:
Masina este unicat in Romania si una din cele cateva zeci ramase in
Europa.
Pret 7.900 EURO, negociabil in fata masinii.
Plata doar prin transfer bancar EURO sau LEI dupa semnarea
contractului de vanzare-cumparare la o agentie de intermedieri
auto. Se poate livra oriunde in tara sau strainatate la cost
suplimentar de +1 euro/km dus-intors, dupa achitarea integrala in
avans.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Timisoara
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Online
Politica de retur
- - Produsul nu se poate returna.