Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura
Produse promovate din Carti marketing
48 oferte pentru GEMBA KAIZEN , O ABORDARE PRACTICA , CU COSTURI REDUSE , A MANAGEMENTULUI de MASAAKI IMAI , EDITIA A IV A , 2009
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes de Paul R. Gamble, Alan Tapp,
Colectia CARIERA - SUCCES - PERFORMANTE Autori: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella,
STARE FOARTE BUNĂ. BUCUREȘTI, EDITURA ECONOMICĂ, 2004, 288 PAGINI.
NR. PAG 432, EDITURA UNIVERSITARA
NR. PAG VOL. I -328, VOL. II - 376, EDITURA FUNDATIEI ROMANIA DE MAINE
Seria Guerilla Marketing - 100 de tactici fara costuri pentru promovarea afacerii si energizarea
NR. PAG 434 , EDITURA PUBLICA
Ros Jay - Marketingul cu costuri minime (1997) - Autor: Ros Jay, Editura: Teora, Ediția: 1997,
* Inteligenta Marketing Plus Autr: Cezar Caluschi Editia a
Constantin Sasu, "Marketing internaţional", Ediţia a II-A revăzută şi adăugită. Editura Polirom,
Autor(i): Mihai C. Demetrescu Editura: Politica
EDITURA SIGMA PRIMEX 224 PAGINI
Editura URANUS, Bucuresti, 2009. Volum brosat, dimensiuni 23,6 x 16,4 cm, 736 pagini. Se afla in
Titlu: Marketing. Teorie Si Practica - Pierre-Louis Dubois, Alain Jolibert Autor(i): Pierre-Louis
EDITURA ECONOMICA , 478 PAG.
Lucrare editata sub egida Universitatii de Stiinte Agricole din Cluj-Napoca, 1994, 476 pg. ,
EDITURA LITERA , 159 PAG. , COPERTA CARTONATA
EDITURA TIPOGRAFIILE ROMANE UNITE , VOL. I / 750 PAG. , VOL. II / 741 PAG. , LEGATURA VECHE
ATENTIE! Aceasta carte nu se poate comanda momentan, deoarece stocul este epuizat.
EDITURA ALUTUS - D , 127 PAGINI, COPERTA BROSATA
EDITURA- AN APARITIE- 1993 NR.PAGINI -435 EDITIE- NECARTONATA STAREA CARTII - BUNA RAFT - POD J
EDITURA ECOMAR , 294 PAGINI , COPERTA BROSATA
Astazi, buna guvernare si comunicare sunt mai conectate ca niciodata. Oportunitatile si amenintarile
ATENTIE! Aceasta carte nu se poate comanda momentan, deoarece stocul este epuizat.
Iacob Catoiu - Metode si tehnici utilizate in cercetarile de marketing (1999) - Autor: Iacob Catoiu,
Nicolae Al. Pop - Marketing international (2001) - Editura: Uranus, Ediția: 2001, Coperta: Broșată,
Jay Conrad Levinson, Charles Rubin - Guerrilla Marketing online, 100 de arme (1999) - Autor: Jay
ATENTIE! Aceasta carte nu se poate comanda momentan, deoarece stocul este epuizat.
L. Anghel - Marketing - Probleme, cazuri, teste (1993) - Autor: L. Anghel, Coperta: Broșată, Nr.
Philip Kotler - Marketing lateral (2004) - Autor: Philip Kotler, Coperta: Cartonată, Nr. pagini:
Dana Moroiu - Marketing. Ghid propus de the economist (1998) - Autor: Dana Moroiu, Editura: Nemira,
Alecu Ioan Niculae - Agroturism si marketing agroturistic (2006) - Autor: Alecu Ioan Niculae,
Michael J. Thomas - Manual de marketing (1998) - Autor: Michael J. Thomas, Editura: Codecs, Ediția:
Constantin Nita - Dictionar de marketing si de afaceri (1999) - Autor: Constantin Nita, Coperta:
EDITURA CURTEA VECHE , 166 PAGINI
Editura: Teora Anul apariției: 2006 Număr pagini: 1062 Limba: română Dimensiuni: 170x240 Descriere:
EDITURA RENTROP &, STRATON , 162 PAGINI
EDITURA CURTEA VECHE , 334 PAGINI
EDITURA CURTEA VECHE PUBLISHING , 223 PAG.
EDITURA 277 PAG. , COPERTA BROSATA
Philip Kotler/Gary Armstrong, Principiile marketingului, ediția a IV-a, Editura Teora, București,