Avem peste 6.000.000 de produse de la magazine si vanzatori profesionisti in Okazii.ro Marketplace
Cos cumparaturi
Favorite

Responsabilitatea sociala a intreprinderilor , de la concept la normativizare - Maria Iuliana Neagu, Nicolae Voiculescu

Livrare gratuita la comenzile de 125 lei

Descriere

Vânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.

Disponibilitate: Indisponibil - Vezi produse similare

SKU: 9786062804176

Specificatii

Responsabilitatea sociala a intreprinderilor este un concept care este tot mai des invocat de diversi autori si documentele internationale, inducerea unei asemenea conduite actorilor economici fiind de natura sa contribuie la diminuarea efectelor problemelor de natura sociala cu care se confrunta societatile contemporane si sa favorizeze dezvoltarea durabila a acestora.

Este insa o realitate ca literatura de specialitate din Romania care sa se aplece asupra acestui subiect este relativ saraca, iar abordarile sunt mult prea teoretizante si, in genere, orientate spre contributiile autorilor nord-americani. Or, realitatea economica si sociala din tara noastra este, trebuie sa recunoastem, foarte diferita de cea luata drept etalon

De aceea, ne-am propus, in cuprinsul acestei lucrari, sa analizam conceptul de responsabilitate sociala a intreprinderilor prin luarea in considerare atat a opiniilor din literatura internationala, cat si a celor din spatiul stiintific autohton.

De asemenea, cei interesati vor putea gasi o analiza si un compendiu al standardelor cele mai importante si mai recente adoptate la nivelul Uniunii Europene si la nivel international care contin principii si recomandari menite sa favorizeze transformarea notiunii de responsabilitate sociala a intreprinderilor in actiuni practice de implementare. 

In plus, in lucrare se face si o analiza a modului in care intreprinderile de orice fel din Romania au asimilat in comportamentul lor si aspectele de responsabilitate sociala, ceea ce ne-a permis sa ajungem la o serie de concluzii pertinente privind gradul de constientizare al agentilor economici autohtoni cu privire la continutul si utilitatea conduitei social responsabile.

Intentia noastra este, totodata, si una stimulativ- educationala. Prin aceasta lucrare dorim sa contribuim cat de putin la procesul de constientizare a celor implicati asupra adoptarii unei conduite social-responsabile. Aceasta este ratiunea pentru care am optat pentru o abordare structurala si redactionala mai accesibila, cu intentia de a facilita scoaterea conceptului de responsabilitate sociala a intreprinderilor din “retorta” teoretica preponderent academica si a o deschide catre o categorie cat mai larga de persoane interesate.

Aceasta lucrare este expresia convingerii noastre ca pentru o tara cum este Romania, confruntata cu serioase probleme sociale la nivel individual si la cel al comunitatilor locale, cu autoritati publice slabite prin lipsa personalului suficient si puternica subfinantare, cu dramatice afectari ale mediului si biodiversitatii, o conduita social responsabila a intreprinderilor, de la cele mici si mijlocii la multinationale, constituie o sansa pentru asigurarea coeziunii si solidaritatii in intreaga societate si, pe aceasta cale, instituirea cu adevarat a unui stat de drept functional.
Autorii

Modalitati de livrare si plata

LIVRARE

In Bucuresti

  • - Prin Curier rapid - 12 Lei in max. 2 zile lucratoare

In Romania:

  • - Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 2 zile lucratoare

PLATA

  • - Ramburs
  • - Online

Politica de retur

  • - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
  • - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
  • - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
  • - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Fii primul care scrie un review

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga review