SOLUTIE PRO-LINE CLATIRE FILTRU DE PARTICULE DPF 500 ML
- Ramburs
- Avans
- Online
- Ramburs
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
SOLUTIE PRO-LINE CLATIRE FILTRU DE PARTICULE DPF 500 ML< p> Solutie Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel folosita dupa curățarea filtrelor de particule diesel cu solutia speciala de curatare (cod Liqui Moly 5169). Particulele de depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pot fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce & icirc nseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea & icirc n mod regulat. Solutia costisitoare de & icirc nlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.< /p> < p> < strong> Proprietăți< /strong> < /p> < p> - performanțe optime ale motorului< /p> < p> - garantează un consum redus de combustibil< /p> < p> - dizolvă funinginea< /p> < p> - reduce costurile de operare< /p> < p> & nbsp < /p> < p> < strong> Domeniul de utilizare:< /strong> < /p> < p> Pentru toate filtrele de particule diesel & icirc nchise ale vehiculelor din comert.< /p> < p> & nbsp < /p> < p> < strong> Mod de utilizare:< /strong> < /p> < p> Curățarea se face cu ajutorul unui pistol cu aer comprimat pentru DPF și unei sonde pentru pulverizare. Accesul la filtrul de particule diesel se face & icirc n funcție de tipul de vehicul. & Icirc n acest scopul, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) & icirc n majoritatea vehiculelor.< /p> < p> Notă: C& acirc nd curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 & deg C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat & icirc n apropiere de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie deosebita atunci c& acirc nd se va face o curățare la astfel de vehicule & ndash in caz contrat, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru spalare poate intra & icirc n camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) & icirc n filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafața filtrului de particule, & icirc n reprize de 5 p& acirc nă la 10 secunde (cu o pauză de 5 p& acirc nă la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 p& acirc nă la 8 bari. Sonda trebuie să fie rotita și mișcată & icirc nainte și & icirc napoi & icirc n timpul curățării, pentru a acoperi c& acirc t mai mult din suprafața filtrului.< /p> < p> Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.< /p>
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Ploiesti
-
- Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 18 Lei in max. 3 zile lucratoare
-
Produsele sunt la comanda, toate produsele sunt in stoc furnizor si se pot comanda. Livrarea se face in 0,1,2 zile lucratoare
PLATA
- - Ramburs
- - Avans
- - Online
- - Detalii: Ramburs
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare