Ulei motor Liqui Moly completare Truck 10W-40 5L
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 4606
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei motor Liqui Moly completare Truck 10W-40 5L
Ulei de motor cu viscozitate redusa fabricat prin tehnologie de sinteza cu rezerva de putere foarte mare. Cu protectie la uzura îmbunatatita. Asigura presiunea optima a uleiului si pelicula de lubrifiant chiar si în conditii de functionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineste cele mai înalte cerinte de testare ale producatorilor renumiti de autovehicule. Asigura functionalitatea si durata de serviciu maxima a filtrului de particule Diesel (DPF).
Proprietati
- rezistenta remarcabila a filmului de ulei
- previne „lustruirea alezajelor”
- formare redusa de reziduuri
- rezistenta mare la uzura
- gama larga de temperatura de functionare
- proprietati remarcabile de detergent si dispersant
- rezistenta deosebita la forfecare
- rezistenta excelenta la imbatranire
- comportament excelent la pornire la rece
- mentine racitorul de aer de încarcare extrem de curat
- compatibil înapoi
Clasificari si specificatii:
ACEA E6 ∙ ACEA E7 ∙ ACEA E9 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC IV-10 LA ∙ Mack
EO-N ∙ MAN M 3477 ∙ MB-Approval 228.51 ∙ Renault Trucks
RGD ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo CNG ∙ Volvo
VDS-3
LIQUI MOLY recomanda folosirea acestui produs si la autovehiculele
cu urmatoarele specificatii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ DAF
HP2 ∙ Deutz DQC III-10 LA ∙ JASO DH-2 ∙ Mack EO-M Plus ∙
MAN M 3271-1 ∙ MB 226.9 ∙ MTU Typ 3.1
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
10W-40
SAE J300
Densitate la 15°C
0,865 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,0
mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5
mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000
mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000
mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 155
DIN ISO 2909
HTHS la 150°C
>= 3,5 mPas ASTM
D 5481
Punct de curgere
-39°C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 7,7 %
(Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere
230 °C
DIN ISO 2592
Numarul total de baza
10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa de Sulfat
≤ 1,0g/100g
DIN 51575
Culoare
L 3,0
DIN ISO
2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season. Special dezvoltat pentru motoarele
Diesel ale vehiculelor utilitare care necesita norme de
poluare Euro IV, Euro V cu tratarea ulterioara a gazelor
de ardere si a filtrui de particule de calamina (DPF/CRT)
si pentru autovehiculele actionate cu gaz (CNG/LPG) –
inclusiv în cazul echiparii ulterioare. În functie
de prescriptiile producatorului, poate fi utilizat partial si
în vehiculele utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro
II si Euro III. Se poate amesteca cu toate uleiurile de motor
uzuale. Testat turbo.
Mod de utilizare:
Trebuie respectate prescriptiile producatorilor de automobile si de
motoare.
Ambalaje disponibile
1 L
Art. nr. 4606
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Predare personala in max. 3 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 4 zile lucratoare
-
Pallex
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului