Ulei motor Liqui Moly Leichtlaf Truck 10W-40 20L
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 4743
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei motor Liqui Moly Leichtlaf Truck 10W-40 20L
Ulei de motor cu viscozitate redusa produs prin tehnologia de sinteza, cu rezerva de putere extrem de mare. Asigura presiunea optima a uleiului si pelicula de lubrifiant chiar si în conditii de functionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineste cele mai înalte cerinte de testare ale producatorilor renumiti de autovehicule. Asigura presiunea optima a uleiului si pelicula de lubrifiant chiar si în conditii de functionare critice. Pentru autovehicule cu tehnologie consacrata în domeniul motoarelor.
Proprietati
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comert
- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
- rezistenta remarcabila a filmului de ulei
- rezistenta mare la uzura
- functionarea lina a motorului
- economii de ulei si combustibil
- curatenia remarcabila a motorului
- lubrifiere instantanee dupa pornire la rece
- pornire la rece fiabila
Corespunde si satisface urmatoarele clasificari si
specificatii:
ACEA E7 ∙ ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CI-4 ∙ API SL ∙ Global DHD-1
∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3275-1 ∙ MBApproval 228.3 ∙ Renault
Trucks RLD-2 ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomanda folosirea acestui produs si la autovehiculele
cu urmatoarele specificatii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Caterpillar ECF-2 ∙ Cummins CES 20071 ∙
Cummins CES 20072 ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077
∙
Cummins CES 20078 ∙ Deutz DQC III-10 ∙ Mack EO-M Plus ∙ MB
229.1 ∙ MTU Typ 2 ∙ Renault Trucks RLD
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
10W-40
SAE J300
Densitate la 15°C
0,865 g/cm³ DIN
51757
Vâscozitate la 40°C 95,0
mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5
mm²/s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000
mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000
mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 160
DIN ISO 2909
HTHS la 150°C
>= 3,5 mPas
ASTM D 5481
Punct de curgere
-36°C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12,7 %
(Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere
230
DIN
ISO 2592
Numarul total de baza
10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa de Sulfat
1,0 - 1,6 g/100g
DIN 51575
Culoare
L 4,0
DIN
ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season. Dezvoltat special pentru motoarele Diesel ale
vehiculelor fara filtru de particule Diesel (DPF).
Adecvat, de asemenea, pentru parc auto mixt. Testat
pentru sisteme turbo si sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare:
Respectati prescriptiile de exploatare ale constructorilor de
autovehicule si de motoare . Se obtine efect maxim doar daca este
utilizat în stare neamestecata.
Ambalaje disponibile
5 L Art. nr. 1185
20 L Art. nr. 4743
60 L Art. nr. 4744
205 L Art. nr. 4747
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Predare personala in max. 3 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 4 zile lucratoare
-
Pallex
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului