Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4310 0W30, 5 l
- Online
- Trimitem oriunde in tara. Expediere rapida! Plata Ramburs la curier sau Plata Card !


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: LM2362
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei de motor modern cu continut de cenusa scazut si viscozitate scazuta, de ultima generatie, pentru utilizare pe tot parcursul anului.
Combinatia de uleiuri de baza partial-sintetice produse prin tehnologie de sinteza, impreuna cu cea mai noua tehnologie de aditivi
garanteaza un ulei de motor care ofera o protectie exceptionala impotriva uzurii, reduce consumul de ulei si consumul de combustibil
asigurand in acelasi timp o lubrifiere rapida a motorului. Anumiti producatori de vehicule au nevoie de un ulei de motor cu aceasta
specificatie pentru utilizarea filtrelor de particule diesel (DPF), pentru a asigura durata de viata maxima a filtrului Proprietati:
- economii mari de combustibil - penetrare rapida a uleiului - potrivit pentru filtrele de particule diesel DPF - protectie excelenta la inalta presiune si uzura - protectie excelenta la coroziune - functionarea lina a motorului - stabilitate excelenta la forfecare - mentinerea curata a motorului - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile
Specificatii si aprobari:
ACEA C2 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2312
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculelor care necesita urmatoarele specificatii:
Fiat 9.55535 -DS1 ∙ Fiat 9.55535 -GS1
Date tehnice:
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-30 SAE J300 Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757 Vascozitate la 40 ° C 50 mm² / s ASTM D 7042-04 Vascozitate la 100 ° C 9,5 mm² / s ASTM D 7042-04 Vascozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684 Vascozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293 Indicele de vascozitate 175 DIN ISO 2909 HTHS la 150 ° C >= 2,9. mPas ASTM D 5481 Punctul de Curgere <= -39 ° C DIN ISO 3016 Pierderea prin evaporare (Noack) 10,9% CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592 Numar de baza total 7 mg KOH / g DIN ISO 3771 Cenusa de sulfat ≤ 0,8 g/100g DIN 51575 Numarul de culoare (ASTM) L 5,5 DIN ISO 2049
DOMENIU DE UTILIZARE
Ideal pentru cele mai noi motoare diesel si benzina, cu sau fara tehnologie cu mai multe supape, turbocompresor de supraalimentare,
precum si cu sau fara racire a aerului de supraalimentare (LLK) si filtru de particule diesel (DPF). Pe langa utilizarea in diverse vehicule
de la PSA, precum si Fiat / Alfa Romeo (motoare TwinAir si MultiAir), acest ulei de motor poate fi utilizat si in vehicule de la alti
producatori care necesita un ulei de motor cu aceasta specificatie. Adaptabilitate remarcabila pentru utilizare in autoturisme cu gaz
(CNG / GPL).
Ambalaje disponibile 1 l 2361 5 l 2362 20 l 3737 60 l 3738 205 l 3739
1000l 21582
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Arad
-
- Prin Curier rapid - 28 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 28 Lei in max. 4 zile lucratoare
-
Termenul de livrare in mod normal este de 1-2 zile lucratoare daca produsul este pe stoc si nu s-a comunicat alt termen de catre operatori.
PLATA
- - Online
- - Detalii: Trimitem oriunde in tara. Expediere rapida! Plata Ramburs la curier sau Plata Card !
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului