Ulei motor Liqui Moly Top Tec 6200 LL lV 0W 20 1 litru
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online
Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 20787
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei motor Liqui Moly Top Tec 6200 LL lV 0W 20 1 litru
Ulei motor de înalta tehnologie cu frecare scazuta realizat prin
tehnologie de sinteza. Dezvoltat pentru cerintele ridicate ale
Audi,
Porsche, Seat, Skoda si VW. Vâscozitatea mai mica a lubrifiantului
Longlife IV asigura un comportament excelent la pornirea la rece si
îmbunatateste eficienta motorului. Ofera o reducere suplimentara de
cca. 1,5% în consum comparativ cu economisirea deja de combustibil
a Longlife III. Tehnologia inovativa bazata pe p gama noua de
aditivi garanteaza o protectie excelenta împotriva uzurii, un motor
mult mai curat si stabilitate mai mare la oxidare. Permite
intervale de schimbare a uleiului extrem de lungi (WIV etc.)
Proprietati
- comportament excelent de pornire la rece
- rezistenta excelenta la uzura
- cea mai mare economie de combustibil
- scurteaza timpul de pornire
- rezistenta deosebita la oxidare
- protectie optima la utilizarea combustibilului E10
- creste fiabilitatea operationala
- testat pentru turbocompresoare si catalizatoare
Specificatii si aprobari:
ACEA C5 • Porsche C20 • VW 508 00 • VW 509 00
Date tehnice
Clasa SAE (uleiuri de
motor)
0W-20
SAE J300
Densitate la 15 °
C
0,835 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 °
C
39,6 mm² / s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100 °
C
8,1 mm² / s
ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C
(MRV)
<60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C
(CCS)
<= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de
vâscozitate
184
DIN ISO 2909
HTHS la 150 °
C
> = 2,6 mPas ASTM D 5481
Punctul de
curgere
-60 °
C
DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack)
10,3%
CEC-L-40-A-93
Punct de
aprindere
230 °
C
DIN ISO 2592
TBN
8,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenusa de
sulfat
<=0,8%
DIN 51575
Numarul de culoare
(ASTM)
Verde
DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Pentru diverse vehicule din gama Audi, Porsche, Seat, Škoda
si VW. Utilizabil numai pentru motoare pe benzina si diesel cu
filtru de particule (de exemplu, TSI, TFSI, TDI) care necesita un
lubrifiant conform standardului VW 508 00/509 00 sau Porsche
standard C20. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare si
catalizatoare. Dupa folosirea acestui ulei nu se recomanda
intoarcerea la uleiul folosit anterior.
Recomandare
Respectati reglementarile producatorului de functionare ale
vehiculului si motorului. Eficienta optima este posibila numai
atunci când produsul este folosit neamestecat.
Ambalaje disponibile
1
l
20787
4 l
20788
5 l
20789
20 l 20782
60 l 20783
205 l 20785
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Sibiu
-
- Predare personala in max. 3 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 25 Lei in max. 4 zile lucratoare
-
Pallex
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare