Ulei Liqui Moly Top Tec 6200 LL IV 0W20 1 litru
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 20787
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei motor de înaltă tehnologie cu frecare scăzută realizat prin
tehnologie de sinteză. Dezvoltat pentru cerințele ridicate ale
Audi,
Porsche, Seat, Skoda și VW. Vâscozitatea mai mică a lubrifiantului
Longlife IV asigură un comportament excelent la pornirea la rece
și
îmbunătățește eficiența motorului. Oferă o reducere suplimentară de
cca. 1,5% în consum comparativ cu economisirea deja de
combustibil a Longlife III. Tehnologia inovativă bazată pe p gamă
nouă de aditivi garantează o protecție excelentă împotriva uzurii,
un
motor mult mai curat și stabilitate mai mare la oxidare. Permite
intervale de schimbare a uleiului extrem de lungi (WIV etc.)
Proprietăți
- comportament excelent de pornire la rece
- rezistență excelentă la uzură
- cea mai mare economie de combustibil
- scurtează timpul de pornire
- rezistență deosebită la oxidare
- protecție optimă la utilizarea combustibilului E10
- crește fiabilitatea operațională
- testat pentru turbocompresoare și catalizatoare
Specificații și aprobări:
ACEA C5 • Porsche C20 • VW 508 00 • VW 509 00
Date tehnice
Clasa SAE (uleiuri de
motor)
0W-20
SAE J300
Densitate la 15 °
C
0,835 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 °
C
39,6 mm² / s ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100 °
C
8,1 mm² / s
ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C
(MRV)
<60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C
(CCS)
<= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de
vâscozitate
184
DIN ISO 2909
HTHS la 150 °
C
> = 2,6 mPas ASTM D 5481
Punctul de
curgere
-60 °
C
DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack)
10,3%
CEC-L-40-A-93
Punct de
aprindere
230 °
C
DIN ISO 2592
TBN
8,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de
sulfat
<=0,8%
DIN 51575
Numărul de culoare
(ASTM)
Verde
DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Pentru diverse vehicule din gama Audi, Porsche, Seat, Škoda
și VW. Utilizabil numai pentru motoare pe benzină și diesel cu
filtru de
particule (de exemplu, TSI, TFSI, TDI) care necesită un lubrifiant
conform standardului VW 508 00/509 00 sau Porsche standard C20.
Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și catalizatoare. După
folosirea acestui ulei nu se recomandă intoarcerea la uleiul
folosit
anterior.
Recomandare
Respectati reglementările producatorului de funcționare ale
vehiculului și motorului. Eficiența optimă este posibilă numai
atunci când
produsul este folosit neamestecat.
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului