Ulei Motor Sintetic Liqui Moly Special Tec DX1 5W30 1 litru
- La predare
- Ramburs
-
Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 20967
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei de motor de înaltă tehnologie cu frecare redusă pe produs
prin tehnologie de sinteză. Optimizează consumul de
combustibil.
Asigură un comportament excelent la pornirea la rece, protecție
optimă la uzură și curățirea remarcabilă a motorului.
Tehnologia
inovativă bazată pe aditivi minimizează pre-aprinderea cu viteză
redusă (LSPI) și astfel asigură o viață a motorului mai lungă.
Ideal
pentru intervale extinse de schimb de ulei și cerințe extreme
asupra motorului.
Proprietăți
- Reducerea pre-aprinderii cu viteză redusă (LSPI) și pre-aprindere
stocastică (SPI)
- garantează un consum redus de combustibil
- rezistență excelentă la uzură
- curățenia remarcabilă a motorului
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi
clasificări:
API SP ∙ ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt
necesare următoarele specificaţiile:
API SN + RC • Chrysler • Fiat 9.55535-CR1 • Ford WSS-M2C 946-A •
Ford WSS-M2C 946-B1 • Ford WSS-M2C 961-A1 • GM dexos1
Gen 3 • GWM • HAVAL • Honda • Hyundai • Kia • Mazda • Nissan •
Toyota • Wuling
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
5W-30
SAE J300
Densitate la 15°C
0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 60,2
mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 10,4
mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000
mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C
<=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 163
DIN ISO 2909
HTHS la 150°C
>2,9 mPas
ASTM D 5481
Punct de curgere
- 45°C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack)
CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere
230
DIN ISO 2592
Numărul total de bază 9,0 mg
KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat
0,9 g/100g
DIN 51575
Culoare
L
3,5
DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Special dezvoltat pentru cerințele GM și Vehicule Opel cu motor pe
benzină. Alți producători precum Chrysler, Ford, Kia, Honda,
Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota etc., de asemenea, uneori necesită
un lubrifiant cu această specificație pentru diverse tipuri de
vehicule.
Mod de
utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de
autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este
utilizat
în stare neamestecată.
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Bucuresti
-
- Predare personala in max. 2 zile lucratoare
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin curier cu Garantia de Livrare - 19.1 Lei in max. 3 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Ramburs cu Garantia de Livrare
Curierul special îți livrează produsul pe care tu îl achiți la primire. Dacă produsul nu este ca în descriere, îți recuperezi banii, inclusiv taxele de transport.
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului