Ulei motor Liqui Moly SPECIAL TEC F 0W30, 5 l
- Online
- Trimitem oriunde in tara. Expediere rapida! Plata Ramburs la curier sau Plata Card !


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: LM8903
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei de motor cu viscozitate redusa fabricat prin tehnologie de sinteza, dezvoltat special pentru cerinţele motoarelor Diesel de la Ford. Materiile prime selectate cu grija ajuta la mentinerea motorului curat. Tehnologia speciala de protectie impotriva uzurii protejeaza excelent motorul asigurand o frecare minima si o economie maxima de combustibil. Datorita aderenţei deosebite a lubrifiantului la suprafeţele metalice, uleiul este excepţional adecvat pentru autovehiculele cu sistem automat pentru pornire-oprire. Acest lubrifiant de inalta performanta indeplineste cerinţele impuse de turbocompresorul de supraalimentare si sistemele moderne de tratare a gazelor de evacuare, precum si sistemul si filtrul de particule Diesel.
Proprietati - economie mare de combustibil - rezistenta excelenta la uzura - Ideal pentru sistemele start-stop - comportament excelent la pornire la rece - rezistenta ridicata la imbatranire - curatenia remarcabila a motorului - testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice - potrivit pentru filtrele de particule diesel
Specificatii si aprobari:
ACEA C2 ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5007
Liqui Moly recomanda acest ulei si pentru vehicolele care au nevoie de urmatorele specificatii si aprobari:
Ford WSS-M2C950-A
Date tehnice
Vascozitate clasa SAE 0W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vascozitate la 40°C 49,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vascozitate la 100°C 9,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscosity at -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D 4684
Viscosity at -35°C (CCS) < 6200 mPas ASTM D 5293
HTHS la 150°C > 2,9 mPas ASTM D 5481
Indice de vascozitate 185 DIN ISO 2909
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 220°C DIN ISO 2592
Pierderea prin evaporare (Noack) 12,0 % ASTM 5800B
Cenusa sulfatata 0,8 g/100g DIN 51575
Numar culoare (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Ulei de motor all-season HC. Special pentru automobilele Diesel TDCi de la Ford, incepand cu anul 2014. Testat pentru filtrul
de particule Turbo, cat si Diesel.
Aplicatie
Trebuie respectate instructiunile de utilizare ale producatorilor de vehicule si motoare.
Ambalaje disponibile
1 l 8902
5 l 8903
20l 20724
60l 20725
205l 20726
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Arad
-
- Prin Curier rapid - 28 Lei in max. 4 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 28 Lei in max. 4 zile lucratoare
-
Termenul de livrare in mod normal este de 1-2 zile lucratoare daca produsul este pe stoc si nu s-a comunicat alt termen de catre operatori.
PLATA
- - Online
- - Detalii: Trimitem oriunde in tara. Expediere rapida! Plata Ramburs la curier sau Plata Card !
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului