Ulei de motor Liqui Moly Leichtlauf 10W40, 1L
- La predare
- Ramburs
- Online


Descriere
Raporteaza produsVânzatorul este direct răspunzator pentru produsul afișat în această pagină.
SKU: 9500
-
Vezi toate ofertele pentru
Specificatii
Ulei de motor Liqui Moly Leichtlauf 10W40, 1L Liqui Moly Low-Friction SAE 10W-40 este un ulei de motor de înaltă performanță, cu frecare redusă formulat după ultima tehnologie de aditivare și componente sintetice. Este potrivit pentru utilizarea pe tot parcursul anului pe motoare diesel pe benzină și vehicule de pasageri cu și fără turbocompresor cu gaze de eșapament și răcitor de aer de încărcare și prin urmare, îndeplinește cerințele celor mai noi modele de motoare. În plus, SAE 10W-40 cu frecare redusă este cel mai potrivit pentru autoturisme de pasageri alimentate cu gaz (GNC / GPL). Proprietăți - economisește combustibil și reduce emisiile poluante - fiabilitate ridicată a lubrifierii - stabilitate optimă la îmbătrânire - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - rezistenta mare la uzura - comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute - stabilitate mare la forfecare - curățenia remarcabilă a motorului - funcționarea lină a motorului - regenerează garniturile - lubrifiere instantanee după pornire la rece - potrivit în special pentru vehicule cu peste 100.000 km - menține arniturile Clasificări şi specificaţii: ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL ∙ MB-Approval 229.1 ∙ MB-Approval 229.3 ∙ VW 501 01 ∙ VW 505 00 LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii: Peugeot Citroen (PSA) B71 2294 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710 Caracteristici tehnice: Clasa SAE 10W-40 SAE J300 Densitate la 15°C 0,870 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 95,5 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 150 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare 12,0% (Noack) CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 232°C DIN ISO 2592 Numărul total de bază 10,8 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575 Culoare 2,5 DIN ISO 2049 Domeniul de aplicare: Ulei all-season pentru motoarele pe benzină şi Diesel. Adecvat în mod special pentru automobilele pe gaz (CNG/LPG). Utilizare universală pentru autovehiculele fără filtru pentru particule de particule DPF. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.
Galerie foto
Modalitati de livrare si plata
LIVRARE
In Tulcea
-
- Predare personala in max. 4 zile lucratoare
-
- Prin Curier rapid - 19.99 Lei in max. 5 zile lucratoare
In Romania:
-
- Prin Curier rapid - 19.99 Lei in max. 5 zile lucratoare
PLATA
- - La predare
- - Ramburs
- - Online
Politica de retur
- - Produsul se poate returna in maxim 3 zile lucratoare
- - Metoda de retur: Ramburs contravaloare produs
- - Costul transportului va fi suportat de catre cumparator
- - Alte detalii: Retur acceptat in conditiile Garantiei de Livrare
Spune-ti parerea acordand o nota produsului